Frustration i onödan?

Story med Telia continues...

När jag kom till mor
ringde jag Telia direkt och jag förklarade situationen och att jag hade haft en dialog med dem. Jag berättade vad vi hade kommit överens om.... etc etc... kvinnan i luren sa att hon kunde se att allt var i sin ordning men dock var det en stängning där, något som hon inte kunde förstå varför. Så hon fixade det omgående! Tack så mycket! Jag gillar trevlig service och trevliga personer... men jag kan dock förstå om man blir lite trött, så väl som kundtjänst som kund. Been there done that! om man säger så...

Nåja! Jag har min telefon fungerande
och jag vill aldrig mer ha en stängning! Det är ju egentligen ganska löjligt då jag inte har några mastodonträkningar. Det borde inte leda till stängning! Nåja, men ekonomi är upprensad så om jag håller mig till budget så borde det ordna sig i slutända. Dock tror jag att det går troll i min lägenhet och brev försvinner. Det är flera gånger som jag har fått leta halft ihjäl mig efter hyresavin... och inte hittat den, då jag har varit helt säker på var den har varit. Det är lite skrämmande!

Nåja, hyra på autogiro, andra fasta månadsräkningar på autogiro också medan en del är lagda som e-faktura. Nu är det ajabaja innan alla räkningar är betalda och dragna. Jag hatar pengar... det är verkligen ett nödvändigt ont! Hepp, nu orkar jag inte tänka på detta längre.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Ystra

Jag föreslår att du stoppar upp alla räkningar i en klämma på väggen eller med en magnet på kylskåpet. Då vet du verkligen vars du har dem :P

2009-11-06 @ 16:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0