Anti och grinig!!!

Jiiisus vad jag har känt mig off idag! Hade god lust att kasta sönder något, men jag hade inget lämpligt att kasta i golvet. Det kallas för tilt i pokervärlden. Grr... det har absolut inte varit någon bra dag idag! Allt har gått åt skogen!!

Hade tänkt pyssla här hemma men jag tappade lusten! Får försöka pyssla imorgon... En sak är säker, jag är väldigt sugen på Pizza!!! :o(


Som sagt, jag har spelat poker mest hela dagen och det kanske var relativt dumt för det har inte gett mig en krona, snarare har jag gått back så det skriker om det. Ok, inga större summor.... men ialla fall.. alla förluster känns på ett eller annat sätt efter ett tag.


Ett exempel är detta, in en turnering med ganska stora vinstpengar även om inköpet var billigt. Det hade kunnat bli många julklappar om jag hade vunnit.




It sucks!!! grr....  :o(


Nu ska jag sova!!! Hoppas på en bättre dag imorgon!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0