Ojdå!

Jag har inte skrivit något på några dagar. Kommer inte ens ihåg när jag skrev sist, men jag vet att det var ett tag sedan sist. Heh... måste ha berott på jobbet. Senaste tiden har jag liksom sjunkit in i arbetet och jag vill ju gärna göra det seriöst så att jag kanske kan få in en fot någonstans och komma igång med trygghetssystemen igen.

När jag kom hem idag, var jag helt död i kroppen. Det kanske var att överdriva, men det kändes som om svanskotan hade skuttat ur led och mina fötter kändes som ballonger och dessutom hände något på vägen hem. Vet inte vad det var, men ont gjorde det. Det bara sprättade till under hälen och sedan kändes det som om jag gick på en "kula". När jag väl kom hem skynade jag mig att ge kattuslingarna mat och vatten för att sedan kunna kasta mig i fotöljen med fötterna i högläge. Det kanske var lite dumt för efter det kände jag mig som en jävligt stel gammal kärring. ugh!!! Inte alls roligt om jag får säga mitt...


... så här någon timme senare efter att jag har försökt sova en liten stund så har jag fortfarande lite ont i benen och fötterna. Vette sjutton hur morgondagen kommer gå. Ringde ialla fall Chefen för att tala om att jag har ont i foten och att jag kanske får problem imorgon.... jag menar, det är ju löjligt att sjukskriva sig idag för imorgon... om jag kan gå på foten utan att det gör ont imorgon. Jag sa, skit i att ringa någon nu, så går jag till jobbet och hör av mig på morgonskvisten. Då får hon så lov att fixa någon efter halva dagen ialla fall.... grr... Vill ju inte göra saken komplicerad för henne. hehe...


Enda anledningen till varför jag klev upp så här sent ( kl. 01.00) för att skriva detta var att jag tog katterna på bar gärning. Emellanåt lämnar jag datorn igång och jag kanske måste börja slå av den.... huh!!! De senaste dagarna har jag tyckt att den har betett sig lite konstigt, konstiga program har varit öppna och emellanåt har den ställt sig i viloläge eller på annat sätt slagit av sig. Nu vet jag orsaken dock!! :oP Det är ialla fall bättre än att de försöker äta upp min julgran, som jag inte har klätt än.  HA!!


Scrollan, hon som tittar ner!
Knuttis, han som tittar upp!





Knuttis Cool cat!!!


Antagligen var det varm och gott att ligga på datorn!!! grr....


Kommentarer
Postat av: Ystra

Dags att stänga av datorn om nätterna och vika ihop den. Mina katter brukar gå över min ibland och på morgonen möts jag av en dator som är igång.



Bäst för datorn vore att vika ihop den, tänk på allt katthår som annars slinker in. Inte bra.

2009-12-03 @ 15:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0