Önskelista

Ugh! kunde inte sova så jag tänkte att jag skulle skriva ner en mindre önskelista. Det är jättesvårt, vill ju ha så mycket så jag blir splittrad, men samtidigt är det saker som jag vill köpa själv. Jag har alltid haft svårt med prioritering....


Men tänkbara julklappar för den som känner sig ha råd.


PENGAR!!!! Massor, alltid!!! :oP (obegränsat.)

Dator (börjar bli läge.) (4000-6000 kr ingen begagnad helst.) 

Mus till datorn. (se här) Finns på Tores. (ca 179 kr)

Hörlurar, bild längre ner. (kommer inte ihåg vad de kostade. 200 kr? köpte de jag hade på Media Markt.)

Nya skor. (kanske 500kr, billigare är ju helt ok så länge de duger åt mig.)

Nya Mjukis brallor. (100-250 kr)

En bokhylla. (begagnad går också bra.... typ loppis. 50 kr om det är möjligt. )

En diskmaskin. :oP (billig och fungerande)

Gym- och badkort.


Något sådant kanske. Inga strumpor, jag köper dem själv. Bidrag till diverse är helt ok också!! :)


Nu ska jag försöka sussa igen!



På återseende och Glad Lucia!


Just det, mina hörlurar som Scrollis har fixat så fint. :o(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0