Slö, slapp och hårklippning!

Jäsiken vad jag hade ont i fossarna igår, fick också reda på att jag hade jobbat 1 timme för mycket varje dag den här veckan. När jag ringde chefen så informerade hon mig om att det är bara 8 tim som gäller. Gissa vem som ryckte av sig arbetskläderna snabbare än kvickt när jag fick reda på det. hahah.. Jag passade på att säg: då har jag i alla fall jobbat på bra den här veckan. haha..... Nåja! olyckor händer så lätt och jag tänkte inte på det, tänkte att det kanske var något speciellt den här veckan. Det måste ha varit den där extra timmen som knäckte mina fossar. grr... Jag har ialla fall många lediga dagar här framöver, jobbar bara måndag och är ledig 2 till. wee...

Idag har jag dock sovit ut imorse
och kring 14.00, begav jag mig över till mor. Bestämde att hon skulle få klippa mitt hår, eller rättare sagt min risbuske. Jag får gå till en riktig frissa när jag får råd och det blir förhoppningsvis i feb/mars. Jag sa åt mor att hon får inte ta för mycket för jag måste kunna sätta upp det om det blir snett, plus att jobbet kräver att jag har en svans eller något. Mitt hår behövde dock klippas, sist klippte jag mig själv och det är rätt länge sedan, det var nog i somras någon gång. Det blir så tovigt när det börjar bli väldigt nött. Jag hatar tovor för jag är så håröm. :( ...  På ett sätt skulle jag vilja klippa mig helkort, men jag känner mig så naken med riktigt kort hår och jag känner inte för att engagera mig allt för mycket i håret på morgonen. Är alldeles för slö för det.

Nåja, nu ska jag ta och fundera på att göra något annat... slappa och glo på TVn typ. Idag fick jag ialla fall se på Idol, inte för att jag kommer ihåg så mycket av det, satt och chattade på msn och tankarna flög iväg. Ha...


På återseende och trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0