Banner

Efter mycket om och men lyckades jag fixa till en form av banner. Dock vet jag inte om jag vill ha den just så där. Om sanningen ska fram så suger jag när det gäller att skapa egen grafik. Å andra sidan gör jag hellre min egen grafik än snor från andra. Ok, man kan ju alltid inspireras av andra. Jag försöker dock göra mitt eget i slutändan.

När jag läste till webproducent
fick jag lära mig att man skulle begränsa antalet färger. Man skulle köra med 2 max 3 färger när man skapar websidor... jag försöker dock hålla mig till de regler som jag fick lära mig då. Det blir lite mer rent om man säger. Samtidigt är det väldigt lätt att man drar iväg för man vill ha det si eller så också. Nåja, detta får gå den här gången... Jag kanske kan ändra mig senare.  heh...


Hmm.. klockan är över midnatt, kanske dags att krama kudden.

Happy Halloween!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0