Effektiv effektivus

I morse vaknade jag med en förfärlig migrän, fick därför ringa och ställa in föreläsningen som jag skulle gå på. Attans, det hade verkligen varit bra att gå på den cv-föreläsningen. Tror att det hade varit väldigt intressant. Grr.. nåja, jag bokade en ny tid med min "karriärscoach"... Gud, så fint det heter. :o) Hmm.. undra vad det skulle stå på mitt visitkort: En slö drömmande faan? .. Skojade bara! Förmodligen skulle det stå: Stöttande mentor. Ibland känner jag mig som en sådan... Tänk om jag skulle haft mera folk runtom mig, då skulle jag kunna ta betalt för att vara mentor. ;o) Hmm, det skulle kunna stå Datorguide kanske! Eller Din Datormanual! Japp... that's me!!

Nåja, hur som helst, blev det ingen cv-föreläsning. Efter några timmars sömn försvann huvudvärken tack och lov. Jag väcktes av att telefon gapade. Det var en kvinna från min bank. Har precis varit i kontakt med banken för att fixa lite krediter och dyligt. pust..  Sedan hade jag lite andra samtal att ta hand om, så det blev en hel del ringande hit och dit. Antar att jag kommer att gråta när jag ser nästa månads telefonräkning. HUH!!! Baha!!! Men men... inte något att göra åt, det var ju viktiga samtal som var tvugna att göras nu.

När vi ändå är inne på telefonämnet så kan jag ju tillägga att jag ringde på ett jobb idag också... Mmmm... de du!!! Normalt brukar jag inte ringa på jobb, jag brukar maila. Jag hatar att ringa, inte bara för att det kostar pengar men det är obehagligt. Har alltid känt ett obehag för att ringa till främmat folk. Därför måste jag ju säga att jag är lite stolt över mig själv som har utfört detta. :oD Så, imorgon ska jag träffa den här kvinnan... förhoppningsvis har jag ett extra jobb snart.. jag hoppas det ialla fall. Det vore toppen toppen!

Japp, nu är jag inskriven på kursen också... hann fixa det imorse. Toppen toppen!! Det tar sig sa brandmannen...

Med andra ord har det varit en effektiv dag, jag har inte ens slagit igång TV och det är ett under. Det brukar vara bland det första jag gör på morgonen, förutom att starta datorn. Den i sin tur har stått igång hela natten - stackarn!!!  (skulle vilja ha en ny dator)... Mellan allt ringande hann jag med att hoppa in i dushen... så nu kan jag gå ut och vistas bland folk igen. Skulle behöva handla lite! Jag hinner det kanske... Ska fortsätta med lite pyssel här!

På återseende!

Kommentarer
Postat av: malky

-tack så mycket. haha jaså är det på de viset. Jag trodde inte att det kunde bli färre än 3 kameler men en höna är nästan oroväckande , im scarred haha



2009-10-29 @ 19:41:07
URL: http://malkysoltani.blogg.se/
Postat av: Hanna

Aha, okej :) Låter bra med yngre år och fritidshem. Själv ska jag bli fritidspedagog en vacker dag hade jag tänkt mig :)



Ja, fyllde 20 i går, tack :P Det räcker med uppvaktning nu haha

2009-10-29 @ 22:18:13
URL: http://piffigagittan.blogg.se/
Postat av: Gina

OKay, nej jag ahde inte heller några åsikter om Mr. förut men fter filmen och hans död har det öppnat många dörrar och framförallt min nyfikenhet! (;



Ja precis media borde inte ha rätten att förstöra en människas liv, eller?

2009-10-29 @ 23:11:19
URL: http://writingthroughlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0