Tagen på sängen!

Huh, den rubriken lät... men lite så kändes det som när telefon ringde tidigare. Det var pappa som ringde och frågade vad jag gjorde. Jag klämde ur mig lite snabbt att jag bara vilar lite, men i ärlighetens namn så hade jag inte stigit upp än. Jag fick 5 min på mig att göra mig i ordning för han skulle komma och hämta mig. Vi var på Kina och käkade "middag" och sedan åkte vi upp till farmor och fixade lite.

Jag som hade tänkt sova 2 tim till när han ringde. Det kanske var lika bra det, så kom jag mig upp i alla fall. Kan ju inte direkt påstå att jag känner mig jättepig och det känns som om jag har sand i ögonen fortfarande. Nåja, jag kanske kan komma mig i säng lite tidigare idag ialla fall. haha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0