Cykel eller köksmöbler?

Tisdag 27/4

Jaha, varit på jobbet hela dagen och det har varit tufft. Det var fruktansvärt mycket att göra. Förmiddagen var relativt lugn, men efter shiftbytet brakade "helvetet" lös. hahah.... Jag trodde att jag skulle virra till det totalt för mig. Jag var både här och där och ingenstans och överallt. Samtidigt som jag bävar mig inför sommaren så känns det som om jag växer med uppgiften. Fixar jag sommaren? Vet inte! För pengarnas skull stannar jag kvar ett tag till... frågan är bara hur länge. Fixar jag sommaren blir resten en baggis. :o)

Vi får väl se vad framtiden bjuder på! På ett sätt skulle jag vilja starta eget, men jag vet inte riktigt vad. Har inte hittat "det" än och sedan är nästa problem kapitalet. Det kostar ju att starta upp något. :oS Jag vet inte vad jag vill.... Önskar att jag kunde ha varit lite mera "organiserad" och haft en bättre karaktär och varit mera målmedveten. Var gick det fel när jag blev tillverkad, kan man ju undra ibland.  :oS

Ett mål som är säkert redan, är att jag ska gå coh sussa nu! Jag ska fundera på om jag ska köpa cykel eller om jag ska köpa köksbord och stolar. Har förvisso allt, men bordet är inte så fräscht... och min cykel är skruttig, växlarna funkar inte som de ska. Vad ska jag satsa på? Jag tog ut en del pokerpengar idag, får se när de behagar anlända till mitt konto. De kanske gick upp i rök! hahah...  Om jag bestämmer mig för att köpa både köksmöbler och cykel så vet jag ialla fall är jag får pengar snart, i fall det skulle knipa senare under maj. Egentligen, oavsett om jag väljer att köpa både och eller endera så borde jag överleva ialla fall ---> utan mina vinstpengar från pokern. Innan jag fick detta jobbet så hade jag mindre per månad och överlevde. Det borde allstå inte gå någon större nöd på mig. Så, nu ska jag masa mig i säng och sussa en stund.


På återseende!



Aaaahhhh.. just det, jag köpte ju två trisslotter igår, hade glömt det. Tänk om jag är miljonär!!! :oD....Det kan man ju bara drömma om. Det var nog bara nitlotter jag köpte! bah... God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0