Jobb och jobb!

Jobb, jobb och jobb och åter jobb plus en massa strul hit och dit. Pust! Ja, det var ett tag sedan jag skrev något. Känner inte att jag har haft något speciellt att skriva om. Det mest har handlat om jobb och den turbulens som är på jobbet. Ett tag var jag redo på att ta mina skor och gå hem. På ett sätt är jag väl det fortfarande... men jag tänkte att jag skulle kämpa ett tag till.... tills chefen blir less och sparkar mig, dvs om jag inte hittar något annat innan. Detta är inte slutstationen, även om jag tycker om mitt jobb. Det finns saker som retar mig och det är inget jag kan göra något åt, tyvärr.

Nog om det...
För ca 2 veckor sedan gjorde jag något som jag skulle ha gjort för flera år sedan, jag bokade tid hos läkaren. Japp, jag har fått diagnosen depression. Med det antar jag att jag är en "modern" människa. hahah... De tog en del prover och allt såg jättebra ut, till och med blodsockret. Jag är chockad! Eftersom det inte var något kroppsligt har jag fått piller att tillgå. Måste bara hämta ut dem från apoteket. Bävar mig för kostnaden. Hade hoppats att jag skulle få några pengar snart igen så jag kunde hämta ut dem med gott samvete. Varför ska allt handla om pengar? grr...  Förhoppningsvis rullar det in lite pengar på måndag/tisdag. Gjorde ett uttag från pokern!

Jag tror inte att jag kan förvänta mig
några pengar när jag fyller år. Jag har önskat mig en dammsugare, behöver en. Den jag har suger värdelöst tycker jag. Sedan har jag önskat mig ett strykjärn och strykbräda. Ahh... det finns så mycket som jag skulle vilja ha. Det är så svårt att säga vad man verkligen behöver... dock behöver jag en dammsugare. Ska ha en påslös. Jag har förvisso min robot men den är lite mesig och har en för liten behållare, den blir full på nolltid.


Nåja, nu ska jag tänka på refrängen så att jag orkar upp på jobbet imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0