Middag hos mor!

Söndag 25/4

När jag vaknade imorse kände jag mig så väldans trött. Hade ingen som helst lust att göra något överhuvudtaget. Min tanke var förstås att jag skulle röja och städa nu när jag har köpt mig en ny dammsugare. Jag orkade helt enkelt inte. För att jag inte skulle få för mig att krypa ner i sängen igen ringde jag till mor för att höra vad hon hade för middagsplaner. Jag erbjöd mig att bjuda på middag, kött och potatisgratäng, vilket jag förstås inhandlade på vägen över till mor.


Jag passade även på att inhandla lite batterier också, så nu kan jag ta bilder igen! :o) Tog några på katterna och deras nya tunnel.

Knuttis med tunneln i bakgrunden.

 

 

Scrollis i tunneln





Nu är det dags att sussa!

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Kisse

Gud hur får du din katt att leka med den? Min blir bara lekfull om hon varit instängd i typ ett halvår haha :) Bara mina illrar leker med rör!

2010-04-26 @ 21:52:36
URL: http://kissesnails.blogg.se/
Postat av: Fritzy

De är ungkatter (har inte fyllt ett år än). För att få in dem i tunneln behövde jag motivera dem lite, därför slängde jag in en leksaksmus... vilket lockade dem att springa in där. :) Man får liksom ta en steg i taget om de inte använder sin naturliga intelligens. Plus att jag själv lekte lite med tunneln till att börja med, bara för att visa hur rolig den var. hehe... Men, det kan ju också variera från katt till katt.

2010-04-26 @ 22:26:25
URL: http://fritzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0