Räkningar!

Suckar!!!

Jaha, då var det dags att betala dessa förbenade räkningar igen. Fasen vad jag hatar räkningar! Yuck!!!! Om jag fick bestämma så skulle det inte finnas några. hahaha... bara fickpengar. Vad skönt det vore om man slapp tänka på dessa räkningar och fundera på om man har råd eller inte. Nåja, nu får jag ju lön så det borde vara bra. Dock har jag ju varit sjuk denna månad och då får man väl en sådan där karensdag eller två. Vet inte hur detta funkar. Det märks väl! Jag hade jobbat extra två dagar... jag antar att det jämnar ut sig i slutändan. Jag vet inte. Vi får väl se vad kontot säger imorgon, för det var sagt att vi skulle få pengar den 23/4.

Jag hoppas att jag får tillräckligt med pengar så jag kan åka till IKEA, för jag behöver lite saker. Jag behöver också en ny dammsugare och det är prio på en dammsugare. Nya skor behöver jag också... det är också lite av prio. Ska nog satsa på några rejäla. Vi får se vad som blir kvar efter att räkningar och dyligt är betalt. Det är bara att be... hehe...

Nåja, jag ska ta och be en liten bön innan jag lägger mig, vilket är dags snart. Det är ju midnatt. Sov gott!



På återseende!



PS. Jag är lite lur på att det är kattungar på gång även om Scrollis inte är tjock.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0