Shoppingtur

Japp, det fanns pengar på mitt konto imorse. Lite mer än jag trodde om jag ska vara ärlig. :oDDDD Jag hade väl mer eller mindre planerat med mor att vi skulle åka och shoppa. Jag hade ju lite som jag behövde. Nåja, lite spontanköp blev det dock men inga onödiga köp.

Shoppinglistan:

En ny fin dammsugar, hoppas den suger bra.
Nya fina glas, förhoppningsvis mer lätt diskade än mina gamla.
En liten behändig strykbräda, min gamla är lämnad hos exet för den var trasig.
Ett påslakan-set. Behövde, plus att det var härligt tyg.
En liten lampa som jag hade tänkt ha till nattduksbordet.

Jooo, jag köpte en liten tunnel till katterna också. Till min förvåning så lekte katterna med tunneln.


Så, ska försöka hinna köpa mig ett par nya skor imorgon, det kanske slinker ner ett par brallor också. Vem vet! :o)


Ganska nöjd får jag väl säga att jag är. :o)


På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0