Lite smått less.

Tänk om min jobbsituation kunde ordna upp sig någon gång. Jag vet inte hur mycket jag kommer orka med... Nåja, ska ringa AF imorgon för att höra lite mera. Om man bott i en större stad kanske det hade varit lättare att hitta något annat jobb, men nu bor jag inte i någon storstad. Detta är ett litet samhälle och jobbet växer inte direkt på träd. Antar att man måste skapa sig sitt eget jobb, det verkar inte bättre.

Har haft lite kontakt med mitt Ex i dagarna, eftersom in bror och styvfar hade en tanke på att åka till mitt Ex och se över husvagnen som jag hade tänkt skänka till min kära bror. Då de ändå ska åka neröver tänkte jag att de kunde ta med sig Rex upp till mig. Åtminstoen för ett tag ialla fall. Jag saknar honom..... Förvisso är han speciell och kräver mycket, men ändå... Vi får se, det är trots allt inte jag som tar beslutet om han får åka upp eller inte, det är dem som ska köra. Jag hade inte tänkt åka någonstans, speciellt inte nu när jag inte vet hur framtiden blir. Ska jag fortsätta eller ska jag inte...  Måste tänka extra mycket på ekonomin nu också. :oS

Hade jag haft råd så skulle jag ha tagit en annan hund, speciellt om jag hade vetat att jag skulle bli ledig alternativt få fortsätta jobba, men då hade jag kanske yrkat på att få gå ner lite i tid. Heltid vill jag egentligen inte jobba där borta..... allt är ett enda stort frågetecken som sagt. Ogillar det starkt!

Imorgon ska jag försöka få tummen ut och kontakta universitetet, men det är så lätt att glömma när jobbet är det som tar den mesta platsen i hjärnan just nu. Gaah!!

Så på listan för morgondagen står:

Kontakta AF och Universitetet.  Det är Prio på AF... men ganska hög prio på Universitetet också.

Good luck me! Nu ska det dock sovas några timmar. Får hoppas på att gumma kniper truten imorgonbitti tills min klocka har ringt ialla fall.


På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0