Tröööttt!!!

Vet inte riktigt var energin har tagit vägen. De sista dagarna här har jag kännt mig lite off. Förvisso har jag jobbat sedan sist.... jobb och jobb.... arbetspraktik i syfte att lära sig ett arbeta alternativt för att få ett jobb. Även om jag "bara" har praktik så försöker jag ändå engagera mig så mycket som möjligt. Jag skulle tro att jag skulle jobba hårdare om jag skulle ha varit anställd, men nu är jag inte anställd och vem vet om jag blir det. Just nu vet jag inget mer än att min prakik är förlängd med 3 veckor på gott och ont. Helst skulle jag ju vilja veta hur det blir, men jag vill inte ligga på heller. Alla på stället är väldigt snälla, tålmodiga och hjälpsamma... men mer eller mindre så är det deras åsikter som är avgörande och jag känner mig mer eller mindre som en liten inkräktare emellanåt... och det är till viss del föreståeligt, de är ju rädd om sina jobb och vill ju hålla i dem med näbbar och klor.

Just nu känner jag mig inte så stor! :oS


Till helgen är jag helt ledig, ganska skönt.... det som känns jobbigast är att jag har lovat ta hand om mina hundar, som är hos mitt EX. Han själv kommer vara bortrest. Jag kommer inte se honom just något. Möjligen på söndagkväll och måndag, dvs om jag stannar till på måndag. Vet dock inte om jag har så stor lust till det. Det skulle vara bäst om jag hade hela måndagen på mig att vila ut. Jag antar att jag kommer vara helt slut på Måndag när jag kommer hem och det kommer förstås att påverka mitt jobb. Men men... det är bara att bita ihop, det finns inget annat att göra.

Nåja, nu ska jag pallra mig i säng och kliva upp tidigt imorgon för att fixa och dona lite innan jag ska åka. (Det förutsätter att Exet kommer ihåg att sätta in pengar till bussen.... annars blir det ingen hundvakt och då kan han inte åka iväg heller.)

Sussa sussa!!


På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0