Ledig dag!

Tordag 17/6

Jag tror att både min kropp och jag behövde den här dagen till att vara ledig. Jag passade på att sova ut och vila min kropp lite. Sedan igår har jag haft fruktansvärt ont i knäet. Att stå och sitta har gått bra, men att huka sig eller cykla... någon rörelse som får knäet att vika sig lite så gjorde det väldigt ont. En bra beskrivning skulle kunna vara att de är fel i gångjärnen. Nåja, det lättade lite efter att det knakade till lite i knäet. Det är som att det skulle vara lite ur led. Får hoppas att det blir bättre till imorgon då jag ska jobba igen. Pratade med chefen och vad det verkar ska jag gå på schema tillsvidare... heh... Till och med att min semester är inräknad. :)

Eftersom jag kände att jag inte kunde sitta hemma hela dagen tog jag mig en tur in till stan. Det är ju också doktorns order att röra på sig en halvtimma minst varannan dag. Av den anledningen tog jag mig in till stan. Efter en stund på stan drog jag mig hemöver igen.... plockade i ordning lite saker och förberede disken. Jag skruvade ihop min badrumsvagn som jag köpte för ett tag sedan. Jag har med andra ord varit lite huslig idag. Jag har även monterat isär mitt gamla köksbord. Hade en tanke om att få upp mina nya köksmöbler inom kort. De är ju fortfarande nerpackad i kartongen sedan brorsan hade varit och köpt dem till mig. Efter att ha sett alla delar och skruvar och dylikt tänkt jag höra om antingen mamsen kan hjälpa mig eller kära bror. Det får nog bli efter helgen, eftersom helgen är lika med jobb. Dessutom vankas utgång på lördag,... fullt upp med andra ord.

Dagen till ära har jag faktiskt varit på gymmet också. Duktiga jag, jag gjorde alla övningar. Kändes fjantigt att köra bara några övningar och sedan lämna resten till en annan gång. Det fanns bara en övning som jag valde att inte göra, det är bara för att jag är lite osäker på maskinen. Jag kunde inte se någon instruktör i närheten... Den fick vara. Nästa gång får väl bli på måndag om jag inte får något ryck på lördagmorgon. Vi får se.

Nu tänkte jag tänka på sängen ialla fall. Lite trött i ögat. :)

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0