Fredag!

Fredag 18/6

Har jobbat hela dagen idag. I korta drag kan man väl säga att det har varit både rörigt och yrsigt. Den har definitivt inte varit normal. Jämfört med förra helgen så tycker jag att den här dagen har varit lugn... hahaha.. så när chefen ringde tyckte jag att det det har varit lugnt. Min kära kollega utbrister då att det har varit mycket. Hmm. jaja... se där hur saker och ting kan vara.

Nåja, vi kämpade oss igenom denna dag med huvudet högt. Jag menar den här dagen krashade ganska tidigt. Förmiddags kollegan hade gjort sig illa i handen i all den dåvarande stressen. Hamnar man snett från morgon så blir det snett hela dagen. Det var inte så mycket att göra åt det. Det var bara att kämpa på.

Tillslut blev det dags för mig att gå hem. Så nu har jag varvat ner och det är dags att sussa kudden. Imorgon blir det till att gå ut och partaja... så det kommer bli en extra lång dag imorgon. Direkt efter jobbet ska jag dra mig till min kompis och där ska jag göra mig i redo för utekvällen........ och förhoppningsvis kommer jag orka med söndagen. hahaha.

Nu får jag väl i första hand fokuser på att klara av morgondagen.


Sov så gott och på återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0