Gym

Onsdag 9/6

Jag är lite förvånad av mig själv, jag klev upp tidigt idag utan att ha någon större anledning. Förvisso hade jag bestämt med en väninna att vi skulle gå på gymmet tillsammans. Tills dess fanns det gott om tid. Eftersom jag ändå var vaken och relativt pigg tänkte jag att det är lika bra att vara vaken....

När tiden var inte drog jag iväg till gymet. Trodde först att det skulle kosta mig en summa, tänkte betala för ett "lösnummer" och inhandla ett månadskort efter intron. Min väninna fixade in mig kostnadsfritt... schysst!!! och sedan fixade hon så jag fick boka tid med instruktören... wohaa... På måndag har jag intro!

Vi började med promenadbandet och tog oss en nett liten promenad på 25 minuter. Därefter gick vi runt och kollade på maskinerna och jag fick pröva dem lite. Vi slutade tillfället med crosstrainern. Vi får väl satsa lite bättre vid senare tillfälle då även jag har "körkort" på maskinerna. Hon har ju haft körkort i ett år. Det ska bli skönt att komma igång med träning igen. Jag upptäckte att jag var inte så otränad som jag först trodde att jag var. Vissa saker var väldigt lätta så jag sa åt min kompis att sätta på en tyngre tyngd, det går för lätt. hehe...

Jag hoppas att jag kan få ett bra program av instruktören. Ser fram emot Måndagen!


Nu är det ialla fall dags att sussa, jobb imorgon.





På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0