Komplicerat!

Onsdag 2/6...

De två senaste dagarna på jobbet har varit riktig kaos och snurriga och de har inte berott på mig. Det känns ju otroligt bra. :) En av kollegorna som jag har kommit minst överens med... verkar ha fått en bättre relation nu. Jag måste ju säga att det är ju bra. Jag gillar inte när det inte funkar...  Jag har varit helt slut när jag har kommit hem de två senaste dagarna. Egentligen har jag velat ta hand om både disk och tvätt, men jag har helt enkelt inte orkar. Både igår och idag har jag kommit hem kring 20.00, bara för att jag har hjälpt kvällskollegorna lite, när det har rushat alldeles innan jag har slutat. Nåja igår var det ju faktiskt chefen som gjorde att jag kom hem lite senare. hehe... hmmm.. det kanske var i förrgår. Igår stannade jag ju till vid det nya stället och pratade lite med chefen, så var det.

Jag tror att i allt strul är nog detta den bästa chef jag har haft... hon har banne mig skinn på näsa, hon är tuff och ändå har hon empati. Jag gillar henne.

Idag kom hon förbi på jobbet och ville att jag skulle ringa AF, men jag har inte haft möjlighet att göra det. Under den tid som jag hade möjlighet kände jag inte för att ringa. Det tar lite emot, det är ett sådant jobbigt samtal och då tar det lite emot. Jag har dock lovat att jag skulle ringa imorgon.

Så, imorgon kan bli min sista dag eller den första dagen på något nytt även om det är samma arbete, bara i en annorlunda modell. Jag skulle ju bli glad om det gick att hitta en annan form, för jag vill ju ha lön, speciellt nu när jag hade kommit igång så bra. Tänk så komplicerat saker och ting kan bli.


Hepp, nu ska jag slänga mig i sängen, så jag orkar jobba den "sista" dagen.


På återseende!

Kommentarer
Postat av: Tobbe, | Webbdesign och mycket mer..

Hej i stugan! ;)

Allt bra?

Ha en toppen fredag! :)

2010-06-04 @ 03:04:09
URL: http://tobbees.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0