Lite irriterad just nu!

Fredag 4/6

I går ringde jag till AF och pratade med min handläggare, han hade glömt bort mitt ärende men skulle genast ta tag i det. doh!!! Ok, sånt kan hända i stress, jag släppte det och begav mig till jobbet som kunde vara min sista dag. Hade ingen vetskap. Det var tuff dag igår.... jag mådde inte bra pga en intågande förkylning. Jag tog mig igenom dagen och kunde lämna stället med gott samvete.

På något sätt var det bra att jag skrev in arbetad tid i pärmen.... för idag fick jag ett samtal från min handläggare på AF och det var inte roligt alls. Pga semestertider kan de inte göra något åt min situation just nu. Människan som skulle göra utredningen hade inte tid innan semestern. Utredningen skulle ta två dagar..... pfft....

Ärligt talat skiter jag i arbetet, det är bara synd på pengarna. Nåja, då fick jag ialla fall lite semester om jag inte letar mig något annat. Min handläggare på AF hade mage att föreslå att jag skulle gå till jobbet med praktikpeng. Pfft... glöm det, nog är jag mer värd än så!!! Jag är inte korkad.

Till hösten kunde de göra utredningen, i slutet på augusti alt. i september. Med en ny form var jag även välkommen att fortsätta på jobbet.... Men det är klart, behövs det folk så kommer de antagligen ringa ändå. Lite störande är det. Nog för att jag klarar mig juli och att det är bara augusti som blir kämpig, om det inte blir några fler månader... vet ju inte.

Vem säger att utredningen kommer att säger något, det kan också vara lite waste of time. Jag blir helt slut av detta. haha...

Det kanske är så att arbetet kanske inte var mitt arbetet. Who knows??


Ok, nu ska jag försöka kurera mig för jag är lite förkyld, fick världens halsont i onsdags sista timmen på jobbet.... och hade väldigt ont hela dagen igår.... jag har inte lika ont idag, men näsan håller på att krångla och jag har fått lite hosta. Nu ska jag vila och sedan ska jag fundera på vad jag ska hitta på.



På återseende!

Kommentarer
Postat av: Ystra

Kunde ju ha föreslagit att han själv kunde gå dit på praktikpeng och se hur kul det är ...

Dessutom, "seghet" är ett av depressionssymptomen så det behöver inte betyda ett jota annat än att du har just en depression.

2010-06-04 @ 13:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0