Lucky me!

Ondag 16/6

Dagen har varit väldigt seg, rättare sagt jag har känt mig seg i både kropp och huvud. Allt har gått så himla trögt, vet inte varför. Att jobba var olidligt. Även om jag försökte dra upp tempot var det som om det inte gick överhuvudtaget. Kroppen har varit helt slut.

Denna vecka skulle ha bestått av sex arbetsdagar för min del. På gott och ont ville en arbetskompis jobba åt mig imorgon. Jag var inte sen att säga ja. Jag vet inte om jag skulle palla med sex dagar. Det var nog drygt att jobba 4 haha.. Jag fick ledigt imorgon och det känns ganska bra. Enda anledning till att jag gick med på att lämna ifrån mig en dag är för att om jag ska jobba nästa vecka så får jag bara ledigt en dag innan nästa arbetsperiod börjar. Att återhämta sig efter 6 dagar är inte lätt, vet det sedan tidigare jobb. Nu är ju detta förvisso en helt annan typ av jobb. Jag har i snitt 4 pass per vecka de borde ge mig en ganska bra lön den här månaden. Det ska bli intressant att se hur den blir. :)

Då har jag ialla fall tid att göra lite andra saker som jag känner att jag behöver. Städa till exempel!  :oS Gymmet ska förstås få sig ett besök, men det tar inte hela dagen.


******

*fniss* Min katter är roliga, för att gå över till något helt annat. Antigen är det Knuttis eller så är det Scrollis som ställer sig i långhallen min och fjantar sig = lockar med sig den andra katten. Sedan går de tillsammmans till köket och äter. Det verkar som om de oftast äter samtidigt. Även om de tar en tur ut till köket på egen hand emellanåt. Dock ser jag dem mest gå tillsammans ut till köket. Det ser så otroligt gulligt ut.


******

Jag är så trött idag så att jag ska ta och dumpa mig själv i sängen! Godnatt och på återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0