Lite duktig.

Lördag 5/6

Jag har varit ganska duktig idag, om jag får säga det själv. Tvätten är tvättad och hängd och disken är diskad. Tänkte att jag skulle ta och plocka undan grejor imorgon och försöka skruva ihop köksmöblerna. Har inte brytt mig om att göra det tidigare, även om jag har tänkt tanken i alla fall.

Hade tänkt göra en ommöblering i sovrummet också och få någon ordning där. Jag skulle vilja ha en liten arbetshörna någonstans. Dessvärre vet jag inte var jag ska ha den, vardagsrummet framför TV verkar vara den bästa platsen som jag kan komma på. Just nu orkar jag inte tänka mer på det pga min förkylning. Har fortfarande ont i halsen och är täppt i näsan... och har dessutom fått en störande blåsa på tungan.

Nu ska jag sussa så får jag se vad jag kan göra i morgon. Jag hopppas att jag får någon motivation till att använda min nya pennor. Jag köpte ett gäng blyertspennor här om dagen. Tänkte försöka komma igång med täckningen. Måste försöka inhandla lite skojiga frukter också som jag kan ha som stilleben. Nåja, nu är det sussa time som gäller.


Sov gott och på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0