Gym kanske!

Måndag 31/5...

Wow, så tiden går snabbt, jag tyckte att det var nyss jag satt och ojjade mig över att det var så förbenat kallt ute,... och nu är det sommar och ehumm.... midnatt, dvs klockan har precis slagit över till 1/6.

Dagen till ära har jag jobbat som vanligt. Jag tycker att jag har gjort ett jäkligt bra jobb, enligt min mening. Precis innan jag skulle till att gå hem kom chefen förbi på jobbet. Hon frågade om hon skulle skjutsa hem mig och jag sa att det var inte så nödvändigt då jag har cykel. Hon tyckte att det var toppen att jag cyklade. Hon är mån att vi rör på oss och håller igång. Det mår vi bra av och hon har ju rätt i det. Hon blev glad över att jag cyklade.

Jag informerade chefen om att jag gör min sista dag på torsdag enligt schema... så vi får se om jag får några fler pass eller om det löser sig med AF.... Vi får se! Det är ganska rörigt just nu och jag vet varken ut eller in. Jag vet dock att jag behöver inte oroa mig till 100% förrän i mitten av juli, dvs om jag inte ska fortsätta där jag är under en annan lösning. Snurr snurr...

På vägen hem från jobbet var jag förbi på gymmet och hörde om tider och dyligt. Jag ska försöka få en intro så snart som möjligt. Är lite sugen på att börja på gymmet... jag har ju min barndomskompis som har tjatat i över ett år att vi ska börja gå på gymmet tillsammans. Nu har jag lämnat den glädjande nyheten om att jag ska börja. Det kan vara bra att ha någon att gå med, annars är det lätt att man hittar en massa ursäkter för att inte gå.

Tänkte börja med ett månadskort och se sedan om det är värt att köpa ett årskort. Jag har ju haft årskort på gym förr och slutade gå på gymmet efter ett tag. Detta hade förstås sina anledning. Vi får se vad detta ska bli.


Nu är det ialla fall dags för sängen, ny arbetsdag imorgon. *pust*



På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0