Ingen hund, men kanske en date!

I torsdags åkte jag ner med Rex, vi stannade till i Umeå för övernattning och åkte vidare på fredagen till hundens Husse. Det var inte direkt roligt, men tyvärr hade jag inte mycket att välja på. Det var hårt att lämna honom... men jag hade sorgligt nog inget val. Fick en liten tår i ögat när jag åkte hela långa vägen hem igen. :(

Nåja, jag har haft mina tankar på den här killen som skickade mig ett private mess med sina telefonnr. Jag må vara en aning fjantig, men jag har inte lyckats ringa honom än. haha.... Det är en sak att ringa om en räkning, men att ringa till en kille så där... det är jättejobbigt. Då får man vara glad att dagens moderniteter finns. Jag skickade ett sms. Igår tog jag mig modet av att skicka en förfrågan om en date. :oD Fick en positiv reaktion..... weeee..... !!! Är en mycket glad människa idag. Det verkar som om jag har en date på fredag om inget annat uppstår. Han meddelande även att han är barnfri. Det vore väl inte så lyckat om han har med sig barnen på daten.. hahah... även om jag hade godtagit det. Dock hade det nog varit en aning konstigt.


Nu ska jag fortsätta njuta av min lediga dag!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0