Jobbet och kärlek.

Jobbet börjar skrida mot normala takter och det känns riktigt bra. Eftersom mitt anställningsavtal börjar löpa mot sitt slut så passade jag på att fråga henne här om dagen, hur det skulle bli framöver. Jag menar, det kan ju vara bra att veta om man har ett jobb att gå till dagen efter. Hon ville ha mig kvar och det är ju positivt. Jag fortsätter som vanligt. :)

På kärleksfronten..... hmmm..... tror att det går ganska bra, hoppas jag. :) Gillar Mr T väldigt mycket. Gillar är fel ord, jag älskar honom. Yes! Han berör mig väldigt mycket. Blir så glad av att bara vara med honom, bredvid honom... ha honom under samma tak. :)


På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0