Morgonstund

Hur trött jag än är så här på morgonskvisten så kunde jag inte motstå att ta en bild på den vackra himlen som jag såg när jag tittade ut. Jag gladde mig med att det fortfarande är ljust ute när man kliver upp. Snart går vi mot mörkare tider, snart och snart... vi är påväg med stora steg. Om inte alltför länge är det kolsvart den här tiden på morgonskvisten. Klockan är rund 06.00 och jag ska snart pallra mig iväg till jobbet. Inte alls motiverad om jag får vara ärlig. Tror nog att alla som känner mig vet att jag inte är någon direkt morgonmänniska.

När jag kommer hem blir det en power nap och sedan ska jag njuta av min ledighet, får se om det kanske kan bli en film eller så. Dock blir det nog någon from av mys ikväll, bara för att jag inte har några lediga helger att mysa till. :) Då får man ta mys inför de lediga dagar man får under veckan. Det blir ju inte riktigt samma som till helgen, men det duger. :)

Nåja, nu är det dags! att bege sig mot jobbet!

På återseende.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0