Upp före kråkorna!

Imorgon gör jag sista dagen på den här sk arbetsveckan, dvs i min arbetsvärld; där vi inte har normala veckor. Gissa så jag ska njuta av min ledighet på onsdag. Jag har svårt att se att jag kommer att behövas, men man vet ju aldrig oh ska väl aldrig gå händelserna i förväg. Dock har jag jobbat rätt mycket senaste tiden så jag borde inte behöva bli utringd för jobb. Men å andra sidan har vi personalbrist. Sååå!!!!

Problematiken för morgondagen är att jag är jäkligt pigg just nu och klockan är kring midnatt. Dock kommer jag inte vara lika pigg när klockan skriker imorgonbitti: Stig upp!!! Stig upp NUUUU!!! Nåja, jag motiverar mig med att jag får sluta relativt tidigt. Så det blir att skynda sig hem efter jobbet och ta en power nap så man kan ta tillvara på ledigheten. :)

De senaste två dagarna har varit späckad med jobb. Det har varit typ knock out när man kommit hem. Men men, nu vankas det ledighet. :D




På återseende! Natti natti! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0